Volkswagen Golf E-Golf 13.000,- na SUBSIDIE - Navi, Carplay, PDC
€ 15.000,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-04-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 78.822 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XX-331-F Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 78.822 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XX-331-F Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Zieleman |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Burg. Backxlaan 206 |
Postcode | 7711 AL |
Plaats | Nieuwleusen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)529 - 481288 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autozieleman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Leuk dat je kijkt naar onze auto! Deze auto is van de eerste eigenaar, de historie is compleet en is altijd netjes onderhouden. Let op, de auto heeft een netto meeneemprijs van ? 15.000,-. Voor de full-serviceprijs (optioneel) betaal je ? 16.000,- (nieuwe APK, volledige BOVAG garantie, onderhoudsbeurt en een volledige was- en poetsbeurt). Heb je geen inruil? Dan krijg je van ons ?500,- korting op de full serviceprijs. Deze auto is net nieuw binnen, wat betekent dat hij nog niet netjes schoon is gemaakt. Uiteraard wordt hij nog netjes schoongemaakt.
Milieubewust rijden en elke kilometer genieten. Het kan met deze elektrische Volkswagen e-Golf. De fluisterstille elektromotor zorgt voor pittige rijprestaties zonder uitstoot. Maar wel met fiscaal voordeel! Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze e-Golf. De in hoogte verstelbare bijrijdersstoel zorgen dat u na iedere rit fit uitstapt. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en verstelbare lendensteunen zijn aan boord.
Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Met het navigatiesysteem kiest u de snelste route naar uw eindbestemming. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaal als degene achter u te dicht op u zit. Ook handig en veilig bij het wisselen van rijbaan. Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Muziek aan, muziek uit? Het kan met een simpele vingerbeweging dankzij de audiobediening op het stuur! Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn DAB ontvangst, park control voor en achter, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en isofix-aansluiting.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Forward collision warning helpt u om kop-staart aanrijdingen te voorkomen. Het laatste wat u wilt is dat u achter het stuur indommelt. Om dat te voorkomen is deze auto uitgerust met vermoeidheidsherkenning. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als hill hold functie, Abs - anti blokkeer systeem met brake assistant en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.
Vanzelfsprekend leveren wij deze auto met BOVAG Garantie. Overtuig uzelf van deze elektrische auto en neem contact op voor een afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.