Volkswagen Golf E-Golf - 13.000 NA SUBSIDIE - Adapt. Cruise, Xenon
€ 15.000,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-03-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 111.023 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SB-379-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 111.023 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SB-379-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Zieleman |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Burg. Backxlaan 206 |
Postcode | 7711 AL |
Plaats | Nieuwleusen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)529 - 481288 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autozieleman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Leuk dat je kijkt naar onze auto! Deze auto is van de eerste eigenaar, de historie is compleet en is altijd netjes onderhouden. Let op, de auto heeft een netto meeneemprijs van ? 15.000,-. Voor de full-serviceprijs (optioneel) betaal je ? 16.000,- (nieuwe APK, volledige BOVAG garantie, onderhoudsbeurt en een volledige was- en poetsbeurt). Heb je geen inruil? Dan krijg je van ?500,- korting op de full serviceprijs.
Een Volkswagen voelt altijd vertrouwd: de ergonomie, het veilige gevoel als je achter het stuur zit, alles ademt kwaliteit. Dat geldt voor elke VW en zeker ook voor deze e-Golf. De voordelen van de elektromotor spreken voor zich: stil, schoon en snel! Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze e-Golf. Het is een goed onderhouden auto, de onderhoudshistorie is bekend. Relaxt én fit op weg? Dan geniet u zeker van de in hoogte verstelbare bijrijdersstoel. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter, bumpers in carrosseriekleur, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
U kunt tijdens de rit uw ogen steeds op de weg houden, want het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem met harde schijf kunt u bedienen vanaf het stuur of met spraak. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Niets ontgaat het systeem van deze auto. De regensensor zorgt dat de ruitenwissers bij neerslag vanzelf aan gaan en de automatisch inschakelbare verlichting regelt de verlichting. Veilig afstand houden gaat automatisch met de adaptive cruise control en de park control voor en achter maken parkeren supersimpel. Onbedoeld snijden na het inhalen gebeurt niet meer, dankzij de achteropkomend verkeer waarschuwing. Natuurlijk behoren verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, buitentemperatuurmeter en bekerhouder ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen e-Golf is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Forward collision warning helpt u om kop-staart aanrijdingen te voorkomen. Bij concentratieverlies en toenemende vermoeidheid van de bestuurder, geeft de auto een sterk signaal om u weer bij de les te houden. Hierdoor kunnen veel ongelukken voorkomen worden.
Tevens wordt deze auto geleverd met BOVAG Garantie. Altijd al elektrisch willen rijden? Het moment voor een proefrit is nu!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.