Bouwjaar | 28-04-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 167.479 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-039-GD |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-04-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 167.479 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-039-GD |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Wessels Dedemsvaart B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Langewijk 200 |
Postcode | 7701 AK |
Plaats | Dedemsvaart |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)523 - 612593 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autowessels.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenvervoer
Modelreeks: feb 2016 - nov 2017
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 461 x 185 x 171 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.525 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 2.135 kg
Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM
Onderhoudsboekjes: Digitaal
= Bedrijfsinformatie =
Bekijk de complete fotoreportage van deze auto full-screen op onze website: www.autowessels.nl
Autobedrijf Wessels is gespecialiseerd in verkoop, verhuur, lease, onderhoud en reparatie van personenauto's en bedrijfswagens. Als lid van diverse brancheorganisaties zoals o.a. Bosch car service en Bovag, koppelen wij hoge service aan objectieve garanties. Wij beschikken over een modern ingerichte werkplaats, een wasserette en tankstation met breed assortiment. Onze persoonlijke en professionele benadering maakt Wessels tot een betrouwbare partner in autorijden.
U rijdt, wij doen de rest.
Autobedrijf Wessels: sterk in elk merk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.