Bouwjaar | 04-12-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 317.307 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 22-XZ-XT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-12-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 317.307 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 22-XZ-XT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Luth Tangenberg Hardenberg B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koningsspil 4 |
Postcode | 7773 NK |
Plaats | Hardenberg |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)523 - 272258 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.luth-tangenberg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2004 - aug 2005
Technische informatie
Koppel: 297 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 473 x 177 x 155 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.520 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Ivoor
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 233 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik in de stad: 13,9 l/100km (1 op 7,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Destijds de duurste en meest complete & luxe Subaru, die leverbaar was, "de creme de la creme"!
Voorzien van die superfijne betrouwbare & onverwoestbare 3.0/6 cilinder boxermotor met een vloeiend schakelende automaat, uiteraard met All Wheel Drive met daarbij alle bedenkbare opties.
Toen een paradepaard, maar als je nu in deze Sub stuurt weet je meteen, zelfs in deze tijd, waarom! Wat rijdt ie ongekend strak en fijn zelfs na al die jaren, daar kan menig auto van deze tegenwoordig echt niet aan tippen!
Zijn model is tijdloos evenals zijn kleurstelling, een zwart(metallic) exterieur met privacy glass in combinatie met zijn chique ivoor lederen interieur.
Een uitzonderlijke comfortabele & zeer ruime reiswagon om heerlijk mee te cruisen. Daarbij heeft hij niet voor niets zijn naam Outback meegekregen, want mocht het nodig zijn ook de onbegaanbare paden en het ruwe terrein schuwt hij niet en voelt hij zich meer dan thuis. Uiteraard mogen wij zijn trekgewicht niet vergeten, want dat is maar liefst 2.000kg.
Tja, hij heeft inderdaad zijn kilometers, maar dat voel je beslist niet. Technisch is ie helemaal up to date. Kortom hij is nog lang niet moegestreden!
Het interieur is ondanks zijn lichte tinten nog zeer netjes te noemen. Het exterieur heeft eerlijkheidshalve hier en daar wel een deukje/krasje/beschadiging m.n. op een aantal kunststofdelen opgelopen (maar dat mag je en kan je verwachten gezien zijn leeftijd & kilometers)., dit hebben wij dan ook in zijn scherpe prijsstelling meegenomen.
Wij vinden het in ieder geval geweldig om weer zo'n fijn rijdend exemplaar aan te kunnen bieden, waar je nog jaren plezier van kunt hebben.
Overige info:
Hij heeft bij 314.000 km zijn laatste onderhoudsbeurt genoten, waarbij o.a. de bougie's, de remmen rondom(remblokken en remschijven) en accu zijn vervangen. Boekjes, 2 sleutels, greedschapset alles is aanwezig. Hij staat rondom op Michelin Cross Climates 4 seizoenen/ all weatherbanden.
Mocht u het niet weten? Hij heeft een onderhoudsvrij distributieketting.
Wilt u deze zeer complete Outback bezicht
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Outback | Doe maar gewoon, ...
Bij Subaru ligt de nadruk op techniek en veiligheid. De meest geavanceerde techniek en veiligheidssystemen die Subaru in huis heeft gaan uiteraard naar het topmodel: de Outback. Wat staat de koper te wachten bij de vijfde generatie van de Outback? Elektrische aandrijving? Plug-inhybrides? Augmented reality? Zelfrijdende functies?
De Subaru Outback is een stationcar met de ruimte, terreinvaardigheid en helaas ook het weggedrag en verbruik van een SUV. Conventionele techniek voor wie niet gediend is van elektrificatie.
Plus
- veiligheid boven alles
- ruim en praktisch
- ook bruikbaar in (licht) terrein
Min
- kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
- Apple CarPlay valt regelmatig uit
Conclusie
Welke nieuwe technieken introduceert de Subaru Outback? Op een camera met gezichtsherkenning na bijzonder weinig! De afwezigheid van (half) elektrische aandrijving, een automatische piloot of een gecomputeriseerde bediening ziet Subaru namelijk als sterke punten.
Inmiddels zijn vrijwel alle concurrenten (deels) elektrisch aangedreven en grotendeels digitaal te bedienen. Subaru richt zich met de Outback op de klanten die daar allemaal niet van gediend zijn. In plaats daarvan ontwikkelt Subaru bestaande techniek door om de Outback zo betrouwbaar en vertrouwd mogelijk te maken. Dus geldt voor de vijfde generatie van de Outback meer dan ooit tevoren: doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.