Subaru Impreza 2.5 WRX AWD | Low Wing | Rota Wheels |

€ 18.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-07-2009
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 204.663 km
Deuren 4
Kenteken 1-ZNN-58 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.457 cc
Vermogen 169 kW (230 pk)

Subaru Impreza 2.5 WRX AWD | Low Wing | Rota Wheels |


€ 18.950,-

Algemeen

Bouwjaar 09-07-2009
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 204.663 km
Deuren 4
Kenteken 1-ZNN-58 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.457 cc
Vermogen 169 kW (230 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Luth Tangenberg Hardenberg B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Koningsspil 4
Postcode 7773 NK
Plaats Hardenberg
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)523 - 272258 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.luth-tangenberg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2005 - okt 2007

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 230 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 174 x 144 cm
Wielbasis: 253 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.385 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 244 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik in de stad: 14,4 l/100km (1 op 6,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,9 l/100km (1 op 12,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Heerlijk om weer zo'n onverprutste "frisse" Impreza WRX aan te kunnen aanbieden!
Deze Hawkeye is in 2009 nieuw in Nederland verkocht en sindsdien ook in ons land (aantoonbaar) onderhouden. In 2015 is ie op Nederlands kenteken gezet.
Zijn kleur Platinum Silver Metallic in combinatie met zijn donkergrijze 18" lichtmetalen Rota velgen en het privacy glass doen hem meer dan goed. De ingetogen vlinderspoiler op het kofferdeksel maakt hem iets minder agressief.
In het interieur vindt je Stri-Racing meterset, onder motorkap een Cusco strut brase en een HKS Blow Off en achter een Alutec strut Brase. Technisch is ie geupgrade met TYN verenset en een Scooby sportuitlaat voor net ietsje meer sound, verder is ie helemaal in originele staat, zo zien wij ze heel graag!
Hij is netjes bereden en goed verzorgd, ingeruild van 50+plusser. Zowel optisch als technisch verkeerd deze Sub in een bijzonder goed verzorgde en zeer nette staat!

Wilt u deze fraaie WRX bezichtigen? Neem dan vooraf telefonisch contact op, dit om teleurstelling te voorkomen.

Wij zijn al meer dan 35 jaar dealer van Subaru, daarnaast hebben wij ons in de loop der jaren gespecialiseerd in onze grote passie de Impreza GT Turbo, WRX, WRX STi en BRZ. Bent u ook een échte liefhebber kijk dan voor onze zeer uitgebreide & unieke collectie op onze website: www.luth-tangenberg.nl.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten. Voor vragen en opmerkingen vinden wij het fijn als u contact met ons opneemt

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Subaru Impreza | Terug van weggeweest

De Impreza is sinds 1992 het gezicht van Subaru in Nederland. Deze middelgrote Subaru dankt zijn succes deels aan de sportieve prestaties en deels aan de hoge mate van veiligheid. Maar na 2011 werd het stil. Wel was er een sportwagen die historische banden had met de Impreza, maar geen betaalbare gezinsauto. Met de komst van de vijfde generatie is de Impreza weer terug in Nederland. Is de Impreza een aanwinst voor de markt?

Autotest | Subaru Impreza Terug van weggeweest

De Subaru Impreza onderscheidt zich van andere middelgrote auto's met superieure rijeigenschappen en een rijke uitrusting. De 1.6 motor met CVT bak presteert matig en heeft een hoog verbruik.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • veel aandacht voor veiligheid (actief en passief)
  • rijke standaarduitrusting

Min

  • matige prestaties, hoog verbruik
  • zeurderig geluid CVT
  • kostbaar in aanschaf en gebruik

Conclusie

Na enkele jaren van afwezigheid is de Subaru Impreza terug op de Nederlandse markt. Of dat een aanwinst is, is sterk afhankelijk van het gebruik van de auto. Wie dagelijks woon-werkverkeer rijdt heeft aan de Subaru een prima auto, maar zal geen grote verschillen ervaren met het bestaande aanbod. Het comfort, de ruimte en de uitrusting zijn allemaal goed, maar niet uitzonderlijk.

Wie een sportieve rijstijl heeft, regelmatig onder extreme weersomstandigheden rijdt of vaak over slechte wegen rijdt, ervaart juist heel veel meerwaarde. Alhoewel de prestaties van de 1.6 liter motor niet bijzonder sportief zijn, is het weggedrag dat juist wel. Samen met de vierwielaandrijving geeft dat een aangenaam superieur gevoel en draagt het bij aan de veiligheid. Het grootste voordeel van de Impreza is uiteindelijk ook het grootste nadeel, want de eigenzinnige techniek zorgt voor een hoog verbruik en dat wordt in Nederland afgestraft met een hoge co2-belasting.

Deel deze advertentie