Bouwjaar | 07-04-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 193.905 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 49-SR-FL Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.457 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-04-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 193.905 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 49-SR-FL Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.457 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Luth Tangenberg Hardenberg B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koningsspil 4 |
Postcode | 7773 NK |
Plaats | Hardenberg |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)523 - 272258 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.luth-tangenberg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Voorraadstatus: Binnenkort verwacht
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2005 - okt 2007
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 174 x 144 cm
Wielbasis: 253 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.385 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 244 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik in de stad: 14,4 l/100km (1 op 6,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 186 - € 211 per kwartaal
Deze nagenoeg smetteloze WRX Hawk heeft alleen maar plussen +++!
WR blue, een originele hoge STi spoiler, goudkleurige OZ Ultraleggerra velgen en...... in originele staat (alleen de uitlaat is aangepast om zijn fraaie boxersound nog beter tot zijn recht te laten komen). Onverprutst zo zien wij ze heel graag!
Deze top-onderhouden frisse WRX heeft een volledige onderhoudshistorie, waarbij alle (onderhouds)werkzaamheden zeer punctueel zijn bijgehouden. Zo is bijvoorbeeld de complete distributie-set in 2022/ bij 183.000km vervangen en heeft ie in februari 2023/ bij 193.500km zijn laatste onderhoudsbeurt/APK-keuring bij ons genoten. Er is echt nergens op bezuinigd! Door een echte liefhebber met zorg en liefde behandeld, gekoesterd en bereden. Dat ruik je, voel je en proef je aan alles!
Deze hawk staat helemaal showroom-shiny klaar om een volgende echte liefhebber in alle opzichten te pleasen!
Leuk dat u deze bijzonder nette Subaru van ons heeft gevonden!
Wilt u deze unieke WRX bezichtigen? Neem dan vooraf telefonisch contact op, dit om teleurstelling te voorkomen.
What a super neat WRX Hawk with only pluses +++!
WR blue, an original high STi spoiler, gold-colored alloy wheels and...... in original condition (only the rear silencer has been replaced to enhance its beautiful boxer sound). We really like to see them unspoiled, both optically and technically in a very good & neat condition. This top-maintained, fresh WRX has a complete maintenance history (for example, the complete distribution set was recently replaced in 2022/ at 183,000 km and it received its last maintenance service from us in February 2023 at 193,000 km), with all (maintenance) work being done very punctually ( demonstrably) have been maintained. No expense has really been spared! Treated, cherished and ridden with care and love by a true enthusiast!
It is completely ready to please the next real enthusiast in every respect!
Wij zijn al meer dan 35 jaar dealer van Subaru, daarnaast
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Impreza | Terug van weggeweest
De Impreza is sinds 1992 het gezicht van Subaru in Nederland. Deze middelgrote Subaru dankt zijn succes deels aan de sportieve prestaties en deels aan de hoge mate van veiligheid. Maar na 2011 werd het stil. Wel was er een sportwagen die historische banden had met de Impreza, maar geen betaalbare gezinsauto. Met de komst van de vijfde generatie is de Impreza weer terug in Nederland. Is de Impreza een aanwinst voor de markt?
De Subaru Impreza onderscheidt zich van andere middelgrote auto's met superieure rijeigenschappen en een rijke uitrusting. De 1.6 motor met CVT bak presteert matig en heeft een hoog verbruik.
Plus
- uitstekend weggedrag
- veel aandacht voor veiligheid (actief en passief)
- rijke standaarduitrusting
Min
- matige prestaties, hoog verbruik
- zeurderig geluid CVT
- kostbaar in aanschaf en gebruik
Conclusie
Na enkele jaren van afwezigheid is de Subaru Impreza terug op de Nederlandse markt. Of dat een aanwinst is, is sterk afhankelijk van het gebruik van de auto. Wie dagelijks woon-werkverkeer rijdt heeft aan de Subaru een prima auto, maar zal geen grote verschillen ervaren met het bestaande aanbod. Het comfort, de ruimte en de uitrusting zijn allemaal goed, maar niet uitzonderlijk.
Wie een sportieve rijstijl heeft, regelmatig onder extreme weersomstandigheden rijdt of vaak over slechte wegen rijdt, ervaart juist heel veel meerwaarde. Alhoewel de prestaties van de 1.6 liter motor niet bijzonder sportief zijn, is het weggedrag dat juist wel. Samen met de vierwielaandrijving geeft dat een aangenaam superieur gevoel en draagt het bij aan de veiligheid. Het grootste voordeel van de Impreza is uiteindelijk ook het grootste nadeel, want de eigenzinnige techniek zorgt voor een hoog verbruik en dat wordt in Nederland afgestraft met een hoge co2-belasting.