Bouwjaar | 11-06-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.367 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-ZVD-04 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 7.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-06-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.367 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-ZVD-04 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Overijssel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zompstraat 16 |
Postcode | 8102 HX |
Plaats | Raalte |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41172609 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumoverijssel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2016
Modelcode: 5F
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Lengte: 426 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.109 kg
Laadvermogen: 601 kg
GVW: 1.710 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 590 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Let op!!! Wij werken uitsluitend op afspraak!
Dit betreft een leuke en sportieve Seat Leon die in goede optische en technische staat verkeert. De onderhoudshistorie is aanwezig. De laatste onderhoudsbeurt is zeer recent uitgevoerd.
Deze Seat Leon gaat met gemak nog vele, vele, vele tienduizenden kilometers mee. Energiek rijgedrag, fraaie uitstraling en een plezier om in te rijden, deze Seat Leon. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde versnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Natuurlijk behoren 18 inch FR lichtmetalen velgen, metallic lak, elektrisch bediende ramen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Het audio-installatiesysteem bedien jij vanaf het stuurwiel, zodat je je ogen op de weg kunt houden. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Nooit te snel, altijd constant: dat is het voordeel van de aanwezige cruise control. De Seat is standaard voorzien van: lederen versnellingspook, lederen stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Zoals je mag verwachten van deze Seat Leon is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Heuvelop stilstaan was vroeger een kunstje. Met de hill hold control gaat het volautomatisch.
Overtuigd? Bel dan voor een afspraak!
Let op!!! Wij werken uitsluitend op afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.