Bouwjaar | 14-01-2013 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 32.567 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | S-215-VK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.800 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-01-2013 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 32.567 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | S-215-VK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.800 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Porsche Centrum Twente |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Birnieweg 9-11 |
Postcode | 7418 HH |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.porschecentrumtwente.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2024
Modelcode: 991
Technische informatie
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 4,5 s
Topsnelheid: 294 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 451 x 185 x 129 cm
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.510 kg
Laadvermogen: 445 kg
GVW: 1.955 kg
Interieur
Interieurkleur: Leder zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 217 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Porsche Approved
Porsche Approved t/m 04-2026, reeds voorzien van 4 nieuwe banden. Op 04-2023 grote beurt ontvangen, de 991 4S Cabrio is voorzien van een Xpel folie op het front van de auto. Door collega Michel Arfman ingeruild op een 992 4S Cabrio.
Opties op dit exemplaar:
ParkAssistent voor en achter
Zelfdimmende binnen-/buitenspiegels met geïntegreerde regensensor
Elektrisch inklapbare buitenspiegels
Servotronic
Wiel gespoten in platinum (zijdeglans)
Bandenspanningscontrolesysteem (RDK)
Cruise control
Voorbereiding voor Porsche Vehicle Tracking System (PVTS)
Licht-Design Pakket
Volelektrische sportstoelen (14-voudig verstelbaar, elektrisch) met Memory Pakket
Vloermatten
Multifunctioneel stuurwiel
Porsche Communication Management (PCM) inclusief navigatiemodule
Telefoonmodule
BOSE Surround sound systeem
= Bedrijfsinformatie =
Onze prijzen zijn inclusief 1 jaar Porsche Approved garantie (t.w.v. 1695 euro) . Daarnaast zorgen wij bij aflevering dat u minimaal 1 jaar of 15.000 KM onderhoudsvrij (o.a. onderhoudsbeurt, banden en remmen) kunt rijden. Zo kunt u zorgeloos genieten van uw Porsche.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.