Opel Vivaro 2.0 CDTI L2H1

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-02-2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 237.747 km
Deuren 5
Kenteken VB-061-P
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Algemeen

Bouwjaar 12-02-2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 237.747 km
Deuren 5
Kenteken VB-061-P
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kaya Autobedrijf
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kalanderstraat 14E
Postcode 7461 JM
Plaats Rijssen
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)548 - 546708 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kaya-autobedrijf.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Cabine: enkel

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 15,1 s
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 5392 x 1904 x 1978 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.831 kg
Max. trekgewicht: 3.030 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal

Overige informatie
Bandenprofiel: 70%
Bandenprofiel achter: 60%

Zeer nette Opel Vivaro 2.0Dci 114pk 6bak.
Rijdt stuurt schakelt perfect.
Sleutels nap Apk compleet.
Nette Enkel cabine bus.
Internet meeneem prijs EXPORT 5999 ex btw normaal 6999 ex btw euro.
GERESERVEERD!!!!!!!!!!!!
Tel 0614659451.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Vivaro-e | Grijs kenteken, groen hart

Bij een bedrijfswagen draait alles om de kosten ten opzichte van de functionaliteit. Het is immers deel van het productieproces en dus is de keuze voor een auto even rationeel als die voor iedere andere machine. Toch komt er tegenwoordig een nieuw aspect bij de keuze van bedrijfsmiddelen: milieuvriendelijkheid. Opel stelt dat de Vivaro-e beide kan verenigen: deze elektrisch aangedreven bus zou voordeliger zijn in het gebruik en ook nog eens verantwoord zijn voor het milieu.

Autotest | Opel Vivaro-e Grijs kenteken, groen hart

De Opel Vivaro-e is een bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kilometerkosten en meer comfort, terwijl het laadvolume gelijk blijft. Een stap vooruit t.o.v. de vorige Vivaro.

Plus

  • voordelig in gebruik
  • benadert de luxe en het comfort van een personenauto

Min

  • minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen en Peugeot
  • (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie

Conclusie

Is de Opel Vivaro-e tegelijkertijd een verantwoorde bedrijfseconomische als een milieuvriendelijke keuze? Na zowel een theoretische beschouwing als een proefrit is het antwoord op die vraag een overtuigend "ja". Hoe groot het voordeel is, is echter wel afhankelijk van de toepassing van de Vivaro. Ook belangrijk om te weten: alhoewel het laadvolume gelijk is voor de diesel en de elektrische uitvoering, is het maximale laadgewicht voor de elektrische versie wel minder.

Met deze derde generatie van de Vivaro hebben de verfijning, de veiligheid en het comfort een grote stap vooruit gezet. Dat geldt voor alle uitvoeringen, maar natuurlijk biedt de Vivaro-e dankzij de elektrische aandrijving nog meer comfort.

Deel deze advertentie