![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 01-09-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 171.403 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | GZ-432-J Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 9.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 171.403 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | GZ-432-J Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Centrum Zwolle |
Contactpersoon | Dhr. G. van Raalte |
Adres | Amperestraat 5 |
Postcode | 8013 PT |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 4609898 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 38856610 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumzwolle.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
LET OP!!!! De getoonde prijs is een export prijs BINNEN EUROPA EU LAND ( EU REGELING BPM belasting teruggaaf aan verkoper )
De prijs BINNEN NEDERLAND is 12.950 euro
* deze auto is volledig Nissan dealer onderhouden
* volledig onderhoudshistorie aanwezig
* apk geldig tot 25-01-2025
* dit is een originele nederlandse auto
Tegen een meerprijs van 350 euro leveren wij 6 mnd Autotrust Garantie.
Tegen een meerprijs van 495 euro leveren wij 12 mnd Autotrust Garantie.
Auto centrum zwolle is al meer dan 15 jaar een begrip in de regio!
Al onze auto's staan gepoetst en wel voor u klaar, zodat de nieuwe auto direct mee kan!
Heeft u interesse in een van onze occasions, dan kunt u ons bereiken via tel: 038-460 9898, whats app: 06-388 566 10 of videobellen: 06-388 566 10.
Ons adres is:
Auto centrum zwolle
Amperestraat 5
8013PT Zwolle
Onze openingstijden zijn:
Wij zijn uitsluitend op afspraak geopend,
van maandag t/m zaterdag.
Op de zondag zijn wij gesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan X-Trail | Innovatie zonder inspanning
Dit is de vierde generatie van de Nissan X-Trail. De X-Trail begon als terreinwagen voor recreatief gebruik en groeide steeds verder uit tot gezinsauto. Deze volgende generatie zet een opmerkelijke nieuwe stap: de auto is innovatief en behoudend tegelijk. Hoe zit dat precies?
![Autotest | Nissan X-Trail Innovatie zonder inspanning](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10119/nissan-x-trail.jpg)
De Nissan X-Trail is innovatief en conservatief tegelijk. De techniek is vernieuwend, terwijl Nissan er alles aan doet om geen enkele inspanning of aanpassing van de bestuurder te vragen. Rijdt goed.
Plus
- comfort van een elektrische auto, zonder noodzaak tot opladen
- ook onder moeilijke omstandigheden eenvoudig te rijden
- ruim en praktisch
Min
- matige klank Bose-audiosysteem
- testauto niet vrij van rammeltjes
- minder zuinig dan standaard hybride
Conclusie
De vierde generatie van de Nissan X-Trail is een bijzondere auto. Onderhuids is de X-Trail namelijk heel innovatief. Tegelijkertijd doet Nissan er alles aan om te voorkomen dat de bestuurder de X-Trail als vreemd ervaart of de routines moet aanpassen.
Zo ziet de X-Trail er niet uit als een vliegende schotel of een product uit de windtunnel. De X-Trail is een SUV met een stoere en avontuurlijke uitstraling. Dankzij de ruime buitenmaten is dit één van de weinige 7-zitters in het segment, alhoewel het correcter is om van een "5+2"-zitter te spreken.
Het meest bijzonder is de aandrijflijn. Met "E-Power" biedt de X-Trail de rust, souplesse en prestaties van een elektrische auto zonder de noodzaak om op te laden met een stekker. Daar staat tegenover dat de "X-Trail e-Power" wel moet tanken als een auto met benzinemotor en bovendien meer verbruikt dan een doorsnee (plugin) hybride. Wie dat nadeel voor lief neemt, ervaart de X-Trail als meer comfortabel en meer capabel dat de concurrentie.
Wanneer wordt gekozen voor het optionele "e-4ORCE" komt de techniek nog beter tot zijn recht. Dan reageert de X-Trail ongeacht de situatie op dezelfde vertrouwenwekkende manier. Kortom: de X-Trail zorgt voor innovatie zonder enige inspanning van de bestuurder.