Bouwjaar | 30-06-2005 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.591 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 96-RP-LN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.498 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2005 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.591 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 96-RP-LN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.498 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Haafkes B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | kerkstraat 90 |
Postcode | 7471 AN |
Plaats | Goor |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)547 - 272710 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohaafkes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2003 - 2009
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Lengte: 431 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.515 kg
Laadvermogen: 305 kg
GVW: 1.820 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 280 g/km
Energielabel: G
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik in de stad: 16,7 l/100km (1 op 6,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Uitgevoerd met turbolader en interccooler, diverse technische aanpassingen gedaan, 500+ pk. documentatie voorhanden. liefhebbers-auto
Wij vragen u een afspraak te maken zodat wij de auto voor u kunnen klaarzetten.
Alle auto's worden geleverd met de wettelijke garantie.
Disclaimer: Ondanks alle zorgvuldigheid kan het voorkomen dat de omschreven uitvoering niet overeenkomt met de auto. Wij vragen u dit voor aankoop te controleren! Na de aankoop kunnen we geen aansprakelijkheid meer accepteren omtrent de uitvoering, opties en algehele staat. Wij vragen u hiervoor begrip.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan 350Z | Asfaltridder
Ooit werden computerspellen gebaseerd op films. Maar gaandeweg zijn de rollen omgedraaid. Lara Croft's Tombraider is het bekendste voorbeeld van een film naar aanleiding van een computerspel. Ook ringtones werden ooit afgeleid van bestaande liedjes, terwijl muzikanten nu speciaal nummers opnemen als beltoon. Autozine ging zelfs een stap verder en begon als Internet- magazine, zonder ooit op papier uit te komen. Nu maakt Nissan een auto naar het voorbeeld van een computerspel. De Nissan 350 Z is in een speciale GT4-editie leverbaar naar de raceauto in het Playstation spel "Gran Turismo 4".
De GT4 is nog sneller en nog spannender dan een standaard Nissan 350Z. De GT4 is afgeleid van het gelijknamige computerspel, maar echt rijden blijft toch leuker!
Plus
- sublieme wegligging
- de bruutste stuurmansauto in z'n klasse
- veel binnenruimte voor een coupe
Min
- alleen mechanische aanpassingen, geen gadgets
- voelt groot en massief
- lastig te overzien bij achteruit inparkeren
Conclusie
De Nissan 350 Z was de bruutste en puurste sportwagen in z'n klasse en is dat in GT4-uitvoering nog steeds. Maar ondanks de agressieve verschijning is deze speciale editie niet merkbaar sneller. De modificaties hebben de auto juist minder rauw gemaakt en geven deze coupé meer raffinement wat het dagelijks leven aangenamer maakt. Daarbij biedt de 350 Z opvallend veel hoofdruimte en bagageruimte voor een coupé. Als alle remmen los mogen is deze asfaltridder in de extremen nog sneller dan de gewone versie. Daar kan geen computerspel aan tippen, maar het is een prima inspiratiebron.