
Bouwjaar | 09-07-2011 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 78.278 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 3-TFT-30 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
€ 18.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-07-2011 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 78.278 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 3-TFT-30 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf 't Jan Scholten Team B.V. |
Contactpersoon | Henry Scholten |
Adres | Twentepoort West 13 |
Postcode | 7609 RD |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 817095 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jsteam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2009 - jul 2012
Technische informatie
Koppel: 188 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 172 x 126 cm
Wielbasis: 233 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 320 kg
GVW: 1.375 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 177 kg
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF RIJKLAARMAAKKOSTEN EN 12 MAANDEN BOVAG GARANTIE
Punctueel onderhouden Mazda MX-5 Roadster Coupe MET ELEKTRISCHE NEERKLAPBARE HARDTOP, 160PK 2.0 motor en Recaro sportstoelen in de luxe GT voering.
Historie: Deze MX-5 is op 9 juli 2011 nieuw in Belgie afgeleverd aan de eerste eigenaar en in januari 2014 is de auto naar Nederland gekomen. De onderhoudshistorie is aanwezig (Mazda digitaal schema en CarFax ter inzage).
Extra op deze auto: Hogere windblokker voor nog meer comfort tijdens het rijden met open dak.
Specifieke uitrusting die alleen op de uitvoering met elektrisch bedienbare hardtop aanwezig is: chromen portiergrepen exterieur, chromen ring koplampinzet en chromen omlijsting grille.
Extra rusting GT: Automatische airconditioning (climate control), lederen stoelbekleding, stoelverwarming met vijf standen, Bose Soundsystem met 7 luidsprekers, speakerringen en portiergrepen interieur in zilver-look en 17inch lm-velgen met 205/45 banden.
Verder nog voorzien van: Zilver-look dashboardstrip, stuurwiel en pookknop met leder bekleed, ventilatieroosters met chroomaccenten, chromen omranding meters instrumentenpaneel, Dynamic Stability Control (DSC), Traction Control System (TCS), elektrisch te ontgrendelen kofferklep, RVS instaplijsten met MX-5 logo en een dubbel uitlaatsysteem.
= Bedrijfsinformatie =
* Deze advertentie is met de grootst mogelijke zorg samengesteld, er kunnen geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van opties of accessoires. Wij vragen aan u, de voor uw aanschaf-beslissende zaken vooraf te controleren op aanwezigheid.
Welkom bij 't Jan Scholten Team!
Wij zien autorijden als avontuur - een ervaring die je vrijheid geeft. Sinds 1968 geloven wij hierin en dit uiten we door ons als full service autobedrijf te focussen op elke stap in het realiseren van uw stukje vrijheid. Zodat u - net als wij - onbezorgd kunt genieten van het autorijden.
Door de jaren heen heeft 't Jan Scholten Team zich ontwikkeld tot een betrouwbare partner voor zowel de levering als het onderhoud van nieuwe en
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.

De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!
Deel deze advertentie