Land Rover Defender 3.0 P400 110 HSE Commercial - Heritage velgen 22'' - Vintage Tan -

€ 80.000,- excl. BTW

Bouwjaar 17-09-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 34.476 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 294 kW (400 pk)

Land Rover Defender 3.0 P400 110 HSE Commercial - Heritage velgen 22'' - Vintage Tan -


€ 80.000,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 17-09-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 34.476 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 294 kW (400 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Munsterhuis Exclusief BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Goudstraat 31-49
Postcode 7554 NG
Plaats Hengelo Ov
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)74 - 2555372 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.munsterhuisexclusief.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenvervoer
Modelreeks: feb 2020 - nov 2021
Productienummer: 5000508932

Technische informatie
Koppel: 550 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 191 km/u

Maten
Wielbasis: 302 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.450 kg
Laadvermogen: 800 kg
GVW: 3.250 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 277 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,92 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik in de stad: 12,2 l/100km (1 op 8,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,1 l/100km (1 op 12,3)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 221 per kwartaal

Garantie
Garantielabels: Land Rover Approved (24 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Het certificaat Land Rover Approved wordt uitsluitend toegekend aan jonge Land Rover occasions met de volgende voorwaarden:
- De auto is aan u verkocht door uw offciele Land Rover dealer,
- de Land Rover is nooit ouder dan 84 maanden,
- De Land Rover heeft bij aankoop minder dan 150.000 km gereden,
- Uw Auto voldoet aan Land Rover's zeer strenge kwaliteitseisen.

Deze Approved Land Rover is daarom inclusief:
- 24 maanden garantie
- 24 maanden Land Rover Assistance
- 165 gecontroleerde inspectiepunten
- Reconditionering door Land Rover getrainde technici
- Originele Land Rover onderdelen
- Gecontroleerde historie en herkomst
- Uitgevoerde rijtest door Land Rover getrainde technici

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie