Bouwjaar | 04-03-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 334.342 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 98-HTT-3 Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.261 cc |
Vermogen | 119 kW (162 pk) |
€ 5.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-03-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 334.342 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 98-HTT-3 Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.261 cc |
Vermogen | 119 kW (162 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Lenferink Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Plesmanweg 11 |
Postcode | 7602 PD |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 639639 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lenferink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2006 - 2010
Modelcode: CD340
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.558 kg
Laadvermogen: 847 kg
GVW: 2.405 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 232 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik in de stad: 13,7 l/100km (1 op 7,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Herbert Afink
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Herbert Afink. Tel. 0546-639618 of 06-31969960
Voor zijn km rijdt en schakelt de auto goed. Bekijken, rijden, betalen en zo mee.
Info@lenferink.nl
Representatief, luxueus en veelzijdig, dat zijn de belangrijkste kwaliteiten van de Ford S-Max. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Ervaar de weldadige warmte van de inschakelbare stoelverwarming. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen en metallic lak.
Naast de routeinformatie van het navigatiesysteem kunt u muziek via het audio-installatiesysteem ook online beluisteren via bluetooth. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. De meeste schade bij inparkeren komt van een randje of paaltje dat u even niet zag. Maar de parkeersensoren zien alles en waarschuwen op tijd. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Voor de lange ritten is de cruise control een verademing. De uitrusting van deze Ford is met automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer behoorlijk compleet.
Zoals u mag verwachten van deze Ford S-Max is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Banden moeten altijd op de juiste spanning zijn. Daarom is deze Ford S-Max voorzien van een bandenspanningscontrolesysteem.
Heeft u interesse? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten, dan kunnen we deze Ford voor een proefrit reserveren.
Kijk voor meer occasions op www.lenferink.nl
Optioneel bieden wij u diverse afleverpakketten.
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Lenferink Auto's BV niet aansprakelijk voor enige directe
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford S-MAX | Wel goed, niet gek
Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.
De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee
Plus
- uiterst comfortabel
- vooruitstrevende, bruikbare elektronica
- prima rijeigenschappen
Min
- niet zo opwindend als vorige generatie
- fors verbruik
- matige binnenruimte gezien de buitenmaten
Conclusie
Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.
Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.