vorige 247 van 1.116 volgende

Ford S-MAX 2.3-16V Clima Navi PDC 5-zits Stoelverwarming

€ 5.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-03-2009
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 334.342 km
Deuren 5
Kenteken 98-HTT-3 Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.261 cc
Vermogen 119 kW (162 pk)

Ford S-MAX 2.3-16V Clima Navi PDC 5-zits Stoelverwarming


€ 5.250,-

Algemeen

Bouwjaar 04-03-2009
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 334.342 km
Deuren 5
Kenteken 98-HTT-3 Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.261 cc
Vermogen 119 kW (162 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Lenferink Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Plesmanweg 11
Postcode 7602 PD
Plaats Almelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 639639 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.lenferink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2006 - 2010
Modelcode: CD340

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 193 km/u

Maten
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.558 kg
Laadvermogen: 847 kg
GVW: 2.405 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 232 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik in de stad: 13,7 l/100km (1 op 7,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,4 l/100km (1 op 13,5)

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Herbert Afink

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Herbert Afink. Tel. 0546-639618 of 06-31969960

Voor zijn km rijdt en schakelt de auto goed. Bekijken, rijden, betalen en zo mee.

Info@lenferink.nl

Representatief, luxueus en veelzijdig, dat zijn de belangrijkste kwaliteiten van de Ford S-Max. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Ervaar de weldadige warmte van de inschakelbare stoelverwarming. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen en metallic lak.

Naast de routeinformatie van het navigatiesysteem kunt u muziek via het audio-installatiesysteem ook online beluisteren via bluetooth. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. De meeste schade bij inparkeren komt van een randje of paaltje dat u even niet zag. Maar de parkeersensoren zien alles en waarschuwen op tijd. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Voor de lange ritten is de cruise control een verademing. De uitrusting van deze Ford is met automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer behoorlijk compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Ford S-Max is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Banden moeten altijd op de juiste spanning zijn. Daarom is deze Ford S-Max voorzien van een bandenspanningscontrolesysteem.

Heeft u interesse? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten, dan kunnen we deze Ford voor een proefrit reserveren.

Kijk voor meer occasions op www.lenferink.nl 

Optioneel bieden wij u diverse afleverpakketten.

Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Lenferink Auto's BV niet aansprakelijk voor enige directe

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie