BMW M3 3-Serie 30 Jahre Edition ~Munsterhuis Sportscars~

€ 109.500,-

Bouwjaar 01-03-2017
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 376 km
Deuren 4
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.979 cc
Vermogen 331 kW (451 pk)

BMW M3 3-Serie 30 Jahre Edition ~Munsterhuis Sportscars~


€ 109.500,-

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2017
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 376 km
Deuren 4
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.979 cc
Vermogen 331 kW (451 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Munsterhuis Sportscars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Goudstraat 31-49
Postcode 7554 NG
Plaats Hengelo Ov
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)74 - 2032536 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.munsterhuis.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2016 - jul 2018

Technische informatie
Koppel: 550 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 4,0 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.535 kg
Wielbasis: 281 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: F

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (12 maanden)

Deze unieke nieuwe BMW M3 30 Jahre Edition verkopen wij in opdracht.

Met de introductie van de eerste generatie BMW M3 in 1986 ontketende BMW M GmbH, toen opererend onder de naam BMW Motorsport GmbH, een revolutie in het segment van de sportieve middenklasse sedans. Geen enkele andere autofabrikant had ooit eerder technologie uit de autosport toegepast om een seriemodel, zoals de BMW 3 Serie, te transformeren tot een high-performance sportauto. De eerste BMW M3 werd de maatstaf voor andere autofabrikanten.
BMW M heeft zijn icoon in vijf modelgeneraties continu verfijnd. In al die jaren heeft de BMW M3 zijn oorspronkelijke karakter behouden. Er is hoogstwaarschijnlijk geen andere auto met zulke uitgesproken racegenen die onbeperkte dagelijkse inzetbaarheid biedt. Om de dertigste verjaardag van het model extra glans te geven, introduceert BMW M een exclusieve editie van de BMW M3, de "30 Jahre M3 Edition", waarvan er wereldwijd niet meer dan vijfhonderd exemplaren beschikbaar komen. Nederland krijgt er tien.

Exportprijs is €81.818,- excl. BTW/BPM

"30 Jahre M3 Edition" uitgevoerd in legendarische kleur Macao Blue metallic.
Als eerbetoon aan de eerste generatie van de BMW M3 is de jubileumversie "30 Jahre M3 Edition" uitgevoerd in de exclusieve kleur Macao Blue metallic die destijds als optie beschikbaar was voor de eerste generatie van de BMW M3. De "30 Jahre M3 Edition" is voorzien van het Competition Package, een optie voor de BMW M3. Dat betekent extra vermogen van 14 kW (19 pk) wat het totaal op 331 kW (450 pk) brengt (BMW M3 "30 Jahre M3 Edition". Het Competition Package omvat ook het Adaptive M-onderstel, dat is afgestemd op de hogere prestaties. De veren, de dempers en de stabilisatoren zijn geoptimaliseerd en de karakteristiek van de drie rijmodi COMFORT, SPORT en SPORT+ zijn aangepast, net als het standaard Active M-achterdifferentieel en de Dynamic Stability Control (DSC). Bovendien omvat het Competition Package gesmede lichtmetalen 20-inchwielen in 666 M sterspaakdesign.

Al deze zaken leiden tot een merkbare toename in dynamische prestaties, wat bovenal blijkt uit de krachtigere acceleratie. De BMW M3 "30 Jahre M3 Edition" met optionele 7-traps M-transmissie met

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW 3-Serie (2012 - 2018) | Dualisme

"Dualisme", is een mooie term voor twee tegenstrijdige zaken die toch één geheel vormen. Wat de nieuwe 3-Serie karakteriseert is dat de auto het onmogelijke zegt te combineren. Zo zou de nieuwe 3-Serie sneller en tegelijkertijd zuiniger zijn dan voorheen. Het comfort zou op een hoger niveau liggen, terwijl de auto ook sportiever is geworden. Tenslotte is de auto groter maar toch lichter geworden. Zulke beweringen vragen om een uitgebreide test...

Autotest | BMW 3-Serie (2012 - 2018) Dualisme

De nieuwe BMW 3-Serie is sterk en zuinig, groter en licht, comfortabel en sportief. Echter: om een grotere doelgroep aan te spreken, is de 3-Serie minder uitgesproken dan voorheen.

Plus

  • snel en zuinig
  • sportief en comfortabel
  • ruim en lichtgewicht

Min

  • pas echt compleet met (kostbare) opties

Conclusie

Maakt de nieuwe BMW 3-Serie alle beloften waar? Is de auto tegelijkertijd sportief en comfortabel, sterk en zuinig, groter en toch lichter? Ja, ja en nog eens ja. Met een druk op de knop is de 3-Serie naar keuze Amerikaans comfortabel of juist Duits sportief. De prestaties zijn uitstekend, maar wie zich gedraagt kan ook zeer zuinig rijden met de 3-Serie. Tenslotte is de auto inderdaad een stuk gegroeid, zonder zwaarder te worden.

Toch is er ook een groot kritiekpunt: BMW was het eerste merk dat een lager verbruik met meer rijplezier wist te combineren, maar inmiddels doen alle andere merken dat kunstje na. Door comfort en sportiviteit te combineren is de 3-Serie minder een rijdersauto pur sang en slechts een uitstekende zakenauto. De puristen worden daarom teleurgesteld. BMW ziet dit echter heel anders: dankzij het veelzijdigere karakter zal de 3-Serie een nog grotere groep kopers aanspreken dan voorheen.

Deel deze advertentie