Audi Q7 3.0 TDI quattro Pro Line S-Line STAAT

€ 15.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-03-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 199.781 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 175 kW (238 pk)

Audi Q7 3.0 TDI quattro Pro Line S-Line STAAT


€ 15.999,-

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 199.781 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 175 kW (238 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Piek Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Weusteweg 2
Postcode 7641 AG
Plaats Wierden
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 627585 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Audi Q7 3.0 TDI quattro Pro Line S-Line NIEUWSTAAT


- Merk: Audi
- Model: Q7
- APK tot: 19-06-2024
- Tellerstand: 199781 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 2967 cc
- Aantal cilinders: 6
- Vermogen: 176 kW / 240pk
- Ledig gewicht: 2310 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 8.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Achterruitwisser
- Adaptief demping systeem
- Bi-xenon koplampen
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Extra getint glas achter
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen 20"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Parkeersensor voor en achter
- Sportonderstel
- Trekhaak

Infotainment

- Audio installatie premium
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Autotelefoon voorbereiding
- CD-wisselaar
- Multimedia-voorbereiding
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Hoofdsteunen voor en achter
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen en achterbank verwarmd

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Geluidsisolerend glas
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- S Line exterieur
- Zij airbag(s) achter

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem


In Duitsland is auto?s maken een ernstige serieuze zaak. Dat blijkt al jaren door de onderscheidende rijkwaliteiten, oerdegelijke uitvoering en technische innovatie van Duitse merken. De liefhebbers hebben het al gezien: de sportieve, stoere S-Line styling! In deze auto vindt u een dieselmotor en een automatische transmissie. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 20 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, adaptief dempingsysteem, aluminium dakrailing, geluidsisolerende ramen, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bediende ramen en in delen neerklapbare achterbank.

De luidsprekers van het high performance audiosysteem omringen u met een uitgebalanceerd geluid. Verder geniet u ook van: navigatiesysteem met harde schijf, multifunctioneel sportstuur en

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie