Audi Q5 2.0 TFSI quattro Pro Line | Automaat | NL Auto | Bi-Xenon | e motor | Park. sens. V + A

€ 19.350,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-05-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 97.650 km
Deuren 5
Kenteken 03-RFX-6 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Audi Q5 2.0 TFSI quattro Pro Line | Automaat | NL Auto | Bi-Xenon | e motor | Park. sens. V + A


€ 19.350,-

Algemeen

Bouwjaar 17-05-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 97.650 km
Deuren 5
Kenteken 03-RFX-6 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Christiaan BV
Contactpersoon Christiaan
Adres Kanaalweg 11
Postcode 8356 VS
Plaats Blokzijl
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)527 - 291322 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto-christiaan.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging
  • telefoon
  • winterbanden
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt 2008 - jun 2012
Modelcode: 8R

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 222 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 474 x 193 x 166 cm
Wielbasis: 281 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.730 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.365 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik in de stad: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Het is een mooie auto, deze Audi Q5 uit 2011, hij heeft 97650 kilometer gelopen. De aandrijving van deze SUV komt voor rekening van een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Elke rit de perfecte zit met de heerlijke comfortstoelen. In het donker zorgt de xenonverlichting voor een goed zicht op de weg. Stilstaan met een draaiende motor: duur, onnodig en slecht voor het milieu. Dus zorgt het start-stopsysteem dat de motor uitgaat bij stilstand, en weer aan bij rijden. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, set winterbanden, dakdraagsysteem, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.

Een optie die de veiligheid verhoogt, is de bediening vanaf het stuur van het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem met harde schijf. Een plekje vinden in de binnenstad is één, inparkeren is twee. Voor dat laatste heeft deze Audi Q5 prima parkeersensoren die u een handje helpen. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Audi zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Meer rijcomfort en minder brandstofgebruik? Even de cruise control instellen en dan ontspannen rijden! Ook lederen stuur, usb-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, toerenteller en lederen versnellingspook horen tot de voorzieningen op deze auto.

Zoals u mag verwachten van deze Audi Q5 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Fijne optie, die hill hold control. U mag ook automatische hellingproef zeggen. Want dat is het. Geen millimeter achteruit rollen bij het wegrijden. Autorijden wordt steeds makkelijker en veiliger.

Daarbij wordt deze optioneel auto aan u geleverd met BOVAG Garantie. Laat het ons meteen weten als u inter

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie